SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Tekirdağ-M.Ereğlisi-Sultanköy-Silivri Paylaşım Platformu

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında huylu tarafından paylaşıldı.

  1. erkanov

    erkanov Erkan

    Mesajlar:
    5
    Şehir:
    Corlu / Tekirdag
    faruker ve ibrahim1903 bunu beğendi.
  2. Sponsor

  3. erkanov

    erkanov Erkan

    Mesajlar:
    5
    Şehir:
    Corlu / Tekirdag
    Selamlar yakin zamanda nato iskelesine atcek icin giden oldu mu? Durum nedir?
     
  4. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Sorma ya Selçuk Hocam, bu yıl balığa zaman ayıramadım. Mecburen klavye balıkçısı oldum :) Sen de artık forumu bıraktın, Facebook'a transfer oldun.
    Balığa gidemiyorum ama aklım hep balıkta. Arada Facebook'ta senin avlarını görüyorum, imrenerek bakıyorum resimlere.
    Görüşürüz hocam, Çağrı'ya Koray'a selamlar.
    Not: Dediğim gibi, balığa gidemesem de raporlarınızı zevkle takip ediyorum. Trofe resimleri bol olur inşallah
     
  5. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Merhaba Erkan.
    Levrek havyar tutmaya başladığı için avlar azalır bu dönemde. Balığa yine git ama beklentin düşük olsun. Şubatta daha da güzel avlar yaparsınız, merak etme.
    Rastgele...
     
    erkanov bunu beğendi.
  6. Peezan

    Peezan Mert

    Yaş:
    29
    Mesajlar:
    17
    Şehir:
    Çerkezköy
    Favori Kamış:
    Fladen Tele Beach Surf 400 ,Fladen Xtra Fllexx 2.40
    Favori Makine:
    Okuma Ceymar 55 , Okuma dead ringer 40
    selam foruma girip uzun zamandır birşeyler yazmadım belki balık avlarım da resmini paylaşırım diye bekledim Ben tam gaz devam denemelere daha vuruş dahi alamadım. Şu an civar bölgelerde durumlar nasıl? Ben gümüşyaka-marmaraereğlisi bölgesinde hiç birşey alamadım. Nato iskelesi falan nasıldır acaba bu gece balığa gideyim diyorumda :)
     
    motko bunu beğendi.
  7. motko

    motko fatih yıldız

    Yaş:
    33
    Mesajlar:
    28
    Şehir:
    istanbul
    En İyi Avı:
    levrek ve kofana
    mert kardeş bir çok defasında nato limanına gidelim dedik arkadaşlarla her defasında caydık..forum sitelerinde ve oraya giden arkadaşlar genelde gün doğumu olmadan oraya gidin diyorlar..yalnız karanlık olduğundan ve kayaların çok tehlikeli olduğunda gece gitmek risklimi? ayrıca askeri bölge diyolar doğrumu yani gece gitsek problem olurmu? siz nato limanına gittinizmi? mutlaka gitmişsinizdir yani nato limanında ne çıkar hangi tür avlar yapılmalı biraz bilgi verirmisiniz?
     
  8. erkanov

    erkanov Erkan

    Mesajlar:
    5
    Şehir:
    Corlu / Tekirdag
    Merhaba peezan
    Ben 3 haftadır ctesi ya da pazar spin için gidiyorum ama nafile... bir türlü dolu dönemedim. Dip oltası atan kişiler de boş. Ama bir dene bakalım sonuç ne olursa bilgi verirsen forumda durum hakkında paylaşım sağlamış oluruz.
    Eğer forumda başka giden arkadaşlar var ise bilgi verebilir mi?
     
  9. Peezan

    Peezan Mert

    Yaş:
    29
    Mesajlar:
    17
    Şehir:
    Çerkezköy
    Favori Kamış:
    Fladen Tele Beach Surf 400 ,Fladen Xtra Fllexx 2.40
    Favori Makine:
    Okuma Ceymar 55 , Okuma dead ringer 40
    ben temmuz ağustos eylül aylarında yemli ile bir çok kez mırmır minekop eşkina yakaladım nato limanından özellikle akşam üstü ve gecenin her saatinde fakat spin avı için daha natoda siftahım yok başka yerde de yok :) Nato eski askeri bölge orda balık tutmanın bir sakıncası ya da saati yok istenilen saatte gidilebilir. Yazın çok dolu oluyor zaten ama kışın balık durumu kesat gibi. Lüfer peşinde çok koştum 1 kere yemli ile yakaladım. Şimdi de bir levrek hayali sardı ama hep boş dönüyorum. Cumartesi günü sultan köye gelmeden bir sahilde yağmur altında saatlerce uğraştım silikon rapala ne varsa ama tık yok sırılsıklam oldum zaten :)
     
  10. erkanov

    erkanov Erkan

    Mesajlar:
    5
    Şehir:
    Corlu / Tekirdag
    Natoda yine kış kesatlığı var. 4 martta yine nato kayalıklarda 3-4 saat kadar akşama kadar atçek yaptım su baya berraktı. Bu yosunlarda teke bile yoktu. Galiba henüz deniz yaşamı pek canlı değil. Tahminim havalar biraz daha ısınınca 2 -3 haftaya birşeyler gelmeye başlar umarım.
     
  11. ismail1453

    ismail1453 İsmail

    Yaş:
    29
    Mesajlar:
    1
    Mırmır dönemi ne zaman açılır acaba bilgisi olan varmı
     
  12. Peezan

    Peezan Mert

    Yaş:
    29
    Mesajlar:
    17
    Şehir:
    Çerkezköy
    Favori Kamış:
    Fladen Tele Beach Surf 400 ,Fladen Xtra Fllexx 2.40
    Favori Makine:
    Okuma Ceymar 55 , Okuma dead ringer 40
    Mayıs başı gibi yapar mırmır diye tahmin ediyorum belki mayısın ortasınıda bulabilir. Bu aralar hiç gitmeyin. Belki yemli levrek icin gidilebilir sultanköy sahile. Zaten sahilde 100 tane olta var giderseniz görürsünüz. Ruzgar KD istikametinden 15-25 km/h estiği zaman dedigim yerde olta atacak yer bulmanız icin vakitlice gitmeniz lazım. Nato limani ara ara istavrit yapiyor ama balik daha kiyiya inmedi o yuzden isler hala kesat
     
  13. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Merhaba arkadaşlar.
    Dün parmaksız göletinde belediyenin diktiği bir tabela dikkatimi çekti. Gölette balık tutmanın yasak olduğu yazıyordu. Konuyu ilçe tarım müdürlüğü çalışanlarına sorduğumda belediyenin böyle bir yasaklama yetkisi olmadığını söylediler. Bunun üzerine belediyeyi Bimer üzerinden şikayet ettim.
    Sizlerin de bilgisi olsun istedim. Kurallara ve tebliğe uyduğumuz sürece yasaktır cezadır falan yok! Hakkımızı bilelim, koruyalım.
    Rastgele...
    Not: 1- Resimdeki gölet içme suyu havzası değildir, sulama göletidir.
    2- Herhangi bir projelindirme yada kiralama yoktur. Yani belediye tamamen kafasına göre (yetkisi olmamasına rağmen) yasak koymaya çalışıyor.
    3- Benzer tabelalara rastlarsanız siz de resmini çekip Bimer'den şikayet ederseniz iyi olur.
    Son not: Yolunuz düşünce ilçe tarımdan yada il tarımdan bir adet tebliğ kitapçığı alın, yanınızda bulunsun.

    [​IMG]
     
    faruker bunu beğendi.
  14. mirzaalp

    mirzaalp faruk

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    6
    Sevgili arkadaslar foruma bulgaristandan katiliyorum.
    Daha once istanbulda yasiyordum simdi bu tarafa gectim kader kismet.. Yasadigim yer karadeniz sahili ve bu sira spine merak saldim sizlerden sormak istedigim abu garcia diplomat 2.40 spin kamis ve ryobi exica 4000fd spin makina hakkinda goruslerinizi ogrenebilirmiyim. Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim....
     
  15. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Aramıza hoş geldin Faruk abi.
    Karadeniz kıyısında birkaç kez avlandım ve gördüğüm kadarıyla fırtınası, dalgası hiç te marmara yada ege gibi değil. Yerinde olsam 2,70 yada daha üstü boylarda bir kamış bakardım. Dikkatimi çeken bir şey daha var. Gördüğüm kadarıyla o bölgede avlananlar 15-17 cm'lik sahtelerle avlanıyordu. Sen de bu tarz sahteler kullanacaksan 15-40, 15-50 gibi atarlı bir kamış daha uygun olur bence.
    Tabii bu söylediklerim levrek için. Tatlı su avı için bir şey diyemeyeceğim.
    Yine de en doğru takımı ve sahteleri o bölgede avlanan balıkçılardan yardım alarak edinebilirsin.
    Rastgele...
     
  16. mirzaalp

    mirzaalp faruk

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    6
    Sevgili Ayhan
    Gostermis oldugun alakaya icten tesekkur ederim. Bu bolgenin yani bulgaristanin insani genelde beklemeli avlara daha bi sicak bakiyorlar hal boyle olunca tatli su avciligi burada cok tutuluyor. Cok guzel meralar olmasina ragmen daha dogru duzgun atcek yapan yada surf takilan kimse goremedim. Daha once turkiyede kullandigim sahteleri gosterdigim zaman hayret eden balikcilara denk geldim burada trajikomik bi durum. tavsiyeni dikkate alicam dostum fakat spini hic bilmedigim icin bu yuzden 2.40 yazdim sanirim 2.70 alicagim ve makina herhalde baslangic olarak yeter gibime geliyor ne dersin....
    Sevgi ve saygi dileklerimle
     
  17. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Rica ederim abi, yardımcı olabilirsem ne mutlu bana.
    Faruk abi, eğer tatlı suda avlanacaksan, yani genelde turna yada tatlı su levreği peşinde koşacaksan 2,40 çok rahat yeter hatta 2,10 da olur. Çünkü çevrende ağaçlar, çalılıklar, sazlıklar olacağı için uzun kamışı kullanması zor olur. Ama denizde at-çek yapacağım diyorsan uzun kamış özellikle Karadeniz'de atış mesafesi bakımından avantaj sağlar sana. Avlanacağın yere ve kullanacağın sahtelerin ağırlığına göre kamış seçimini yaparsın abi.
    Makine konusuna gelince, merak etme abi, işini çok rahat görür. Gönül rahatlıyla alıp kullanabilirsin.
    Görüşmek üzere abi, rastgele.
     
  18. orhan

    orhan ORHAN

    Mesajlar:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    banax 2000
    En İyi Avı:
    16.700g.sazan
    hobidaşlar beklenen çinokop sarı kanat akını nato limanında başladı vakti olanlar öncelikle sabahları kaşıkla balık alabilir busene rapalaya fazla atlamıyor bilginize
     
    faruker ve Nixdorf bunu beğendi.
  19. mirzaalp

    mirzaalp faruk

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    6
    sevgili Ayhan yardimlarin icin tesekkur ederim avlanacagim yer genellikle karadeniz olucak tatli su avlarini fazla sevmiyorum.. ilgi ve alakana icten tesekkur ederim saglicakla kal
     
  20. closer_34

    closer_34 elcin

    Mesajlar:
    37
    Şehir:
    istanbul
    Nasıl bi kaşık kullanıyonuz orada
     
  21. Nixdorf

    Nixdorf Ayhan

    Mesajlar:
    638
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    Okuma RTX 962M
    Favori Makine:
    Daiwa Legalis 3000 SH
    Merhaba arkadaşlar. Geçen hafta belediyenin göletlere koyduğu avlanmak yasaktır tabelalarından bahsetmiştim. Tabelanın resmini çekip Bimer'e şikayet etmiştim. Bugün cevap geldi. Belediye tabelalardan avlanmak yasaktır kısımlarını çıkaracak, bilginize.
    Daha önce de dediğim gibi, tebliğe uyarak göletlerde avlanmaya belediye karışamaz!!!
    Bimer'in iletisi aşağıdadır.
    ----------------------------------------------------------
    Sayın AYHAN B********U,

    T.C. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)’ ne yapmış olduğunuz 1700548966 sayılı başvurunuz 28.04.2017 tarihinde BALIKÇILIK VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ tarafından cevaplanmıştır:

    Bahsi geçen göletlerdeki tabelalarla ilgili tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ,Tarımsal Alt Yapılar Şube Müdürlüğüne yapılan bilgilendirme ve yazışmalar sonucu Balık Avlama Yasağı ibaresi ve Gölete Girmek, Avlanmak Tehlikeli ve Yasaktır ifadelerindeki Avlanmak ifadelerinin kaldırılması ve düzeltilmesi istenilmiş olup, düzeltme işlemlerine başlanıldığı bildirilmiştir.

    Bilgilerinize rica ederim.
    ------------------------------------------------------------
     
    closer_34 ve Dramalı bunu beğendi.