SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Karagöz avı teknikleri (Baltabaş, Sivriburun, Sargoz v.b.)

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında denizzzci tarafından paylaşıldı.

  1. bulut1383

    bulut1383 ilyas

    Mesajlar:
    1.235
    Şehir:
    istanbul
    En İyi Avı:
    lüfer
    burak tebrikler güzel balıklar malzemeyi bol kullanmışsın biz biraz cimriyiz belki ondan sonuç alamıyoruz avların her daim bol olsun
     
  2. Sponsor

  3. unexpected

    unexpected HAMZA

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    276
    Şehir:
    İSTANBUL
    vay arkadaş :) süpersin ne diyelim :) valla şimdiye kadar gördüğüm en iri baltabaşlar diyebilirim. Tebrikler..
     
  4. eternal35

    eternal35 ferit cem

    Yaş:
    36
    Mesajlar:
    216
    Şehir:
    İzmir-Göztepe
    Favori Makine:
    Mitchell armada 6500 pro
    Valla tebrik ederim maşallah allah nazarlardan saklasın :)
     
  5. Levrekci33

    Levrekci33 Deniz

    Yaş:
    33
    Mesajlar:
    287
    Şehir:
    Mersin
    güzel balıklar tebrikler :)
     
  6. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Sevgili Burak,

    Muhtesem anlatmissin...Fotograflarsa bam baska bir hikaye ve her biri gene muhtesem...

    Boyle paylasimlari cok seviyorum.

    Icinde her sey var.Duygular, bilgi, gorsellik, ozen, rengarenk...Alip goturuyor insani.

    Sayende bu aksam deryanin karagoz kiyilarinda dolastim...

    Ellerine , tecrubene, diline emegine saglik.

    Cok tesekkur ederim Ustadim...

    Gonlundeki guzelliklere rast gelsin.

    Saglicakla kal.:)
     
  7. denizzzci

    denizzzci burak

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    372
    Şehir:
    istanbul
    En İyi Avı:
    bugüne kadar 3 ton:):)
    eyvallah abim cümlemize İnşallah...
    teşekkür ederim sizede rastgelsin...
    sağol Orhan Amca sizden öğreneceğimiz çok şey var...Allah uzun ömür versin..Rastgelsin....

    İnşallah abim,umarım deniz bundan bi 30 sene öncesine dönerde hepimiz daha güzel avlar çıkarırız...
    teşekkür ettim darısı başınıza

    eyvallah nicelerine hep beraber İnşallah:)
    aynen abi darısı başınıza:)

    dibe değdiği yerlerde oluyor havada asılı kaldığı zamanlarda nerede vuracağı belli olmuyor ama genelde kayalık bir kıyıda kayalara yakın yerlerde geliyor

    eyvallah hep beraber İnşallah....

    eyvallah Abi...abim kıstırmalar iğneden sonra üç parmak yukarıda ortalama...yemleme mevzusu çok önemli şans katlanıyor en azından tavsiye ederim biraz zahmetli ama değer...1 saat yeterli oluyor yemlerin tam kıvamına gelmesi için zaten gazete kağıdında da nemi alınıyor ama bir sıcak zemin yada kuru bir bez de iş görür aynı şekilde nemini alır...midyeyi mutlaka dene abi şansını 3-4 misline katlayacağından eminim.en azından balık yakalanmasa bile vuruş alma şansı dahada artıyor....midyeleride bol tak abi ağız hangar gibi mübarekte banamasın demiyor:)şimdiden rastgelsin..
    cümlemizin İnşallah....aynen ne kadar çok yem o kadar çok balık yakalama şansı,hele hele bu balık için...ufak yemlede aldığım çok oldu ama büyük çoğunluğunu büyük yemle almışımdır....teke takarken mesela 7-8 tane teke taktığım olmuştur,misinanın gerisine doğru sürerim esas avcı tekede iğnede durur o şekilde...
    Estağfurullah,bunlar neki abi:))babama götürüyorum kaçakura bunlar diyor:)))sen düşün artık,bir karagözü 7 kişi yediklerini anlatır sürekli,hemde doyuncaya kadar:)rastgelsin..
    amin İnşallah sizede kısmet olur
    eyvallah abim
    Teşekkür ederim abicim,madem bir konu açtım hep beraber balığa gidelim dedim...anlatırken hep beraber aynı duyguları yaşayalım istedim,çünkü hepimizin ortak duyguları bunlar,bu işe gönül vermiş herkesin gözünde canlandırmak istediği hepsi gerçek hikayeler....nicelerini sende yakalarsın İnşallah...sağol abicim sanada rastgelsin...
     
  8. deePblue

    deePblue na

    Mesajlar:
    1.573
    Şehir:
    aa
    Gözlerimiz bayram etti gerçekten
    Tebrikler Burak kardeş :)
    Lüfer raporlarını bu kadar bekletme ama..hemen yayınla :D:D
     
  9. Vedat Abayoğlu

    Vedat Abayoğlu Vedat Abayoglu

    Yaş:
    69
    Mesajlar:
    7.066
    Şehir:
    Canakkale
    Favori Kamış:
    Shimano Game ARC
    Favori Makine:
    Okuma V system
    En İyi Avı:
    Sarıkuyruk
    Ustaca anlatılmış,tatbik edilmiş ve netice alınmış Baltabaş Karagöz(Sargoz) konunu keyfle okudum,takdir ettim.

    Duygularını aldığın keyfide tam yansıtacak cümlelerinide çok sevdim.

    Böylesine raporlar amatör balıkcılığa hizmettir.

    Devamını dilerim

    Sevgimle kal
     
  10. AkÇ@Y

    AkÇ@Y Murat

    Mesajlar:
    509
    Şehir:
    BANDIRMA===>İstanbul
    Güzel anlatımınız ve mükemmel raporunuz için teşekkür ederim. Ben de karagöz avında uzunca zaman geçiren biri olarak resmen o an duygularınızı yaşadım:) Avlarınız daim olsun tebrikler
     
  11. TPCX

    TPCX sefa y. b.çekmece

    Mesajlar:
    73
    Şehir:
    istanbul
    En İyi Avı:
    sargoz 2.1 kg
    Ah Ah abi keşke şu raporunu yazdığın an okusaydım.Bende perşembe akşamı ilk defa karagöz avına gittim.Burda üstüne basa basa kaloma diye yazmıssın ben bu kadar buyuklerı olucagnı bilmiyordum.600 grmlık bir karagözü rahatça aldım ama ondan sonra bi vuruş aldım ki sorma seninkilerden büyüktü kesin :) asıldım bir iki ama kalomayı açmadığımdan patlattı gitti baltabaş.Avların için ve anlattırken kullandığın edebiyat için tebrikler ve teşekkürler..
     
  12. denizzzci

    denizzzci burak

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    372
    Şehir:
    istanbul
    En İyi Avı:
    bugüne kadar 3 ton:):)
    eyvallah kardeşim:))lüfer bi başlasın vuruş anlarını kameraya kaydedip burada yayınlamak istiyorum karagözdede bunu başarabilirsem yapıcam kısmetse...çok az kaldı lüfere 15 gün sonra falan tek tük haberleri duyulmaya başlar gibi geliyor denemekte yarar var...rastgelsin...

    Vedat Amcam,bu yakalamış olduğum çoğu karagözde aslında seninde emeğin var...Senin av raporlarının vermiş olduğu istek ve arzuyla daha fazla deneyip yakaladığım balıklar diyebilirim.Fırtınalı havalarda yakaladığın baltabaşları gören kimse unutmamıştır.Devamıda hepimize kısmet olur da bu sayfalarda bizlerde aynı duyguları yaşayıp tecrübe limiti olmayan balık avlarından tecrübemize bir kat daha tecrübe katarız...Rastgelsin,ellerinden öpüyorum....
    Rica ederim daha irileri sana da nasip olsun kardeşim eyvallah....
    Ah be kardeşim:))0,37 misinayı geçtim ben ip misinayı bile koparttırdım:))kalaman açık olunca muhtemeldir kaçırmazsın ki kalaman açıkken bile koparabiliyor bazen,oralarda daha büyükleride vardır diye tahmin ediyorum...Umarım 3-4 kiloluk yakalarsın da görürüz burada:))rastgelsin..
     
  13. sencerveben

    sencerveben hakan

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    95
    Şehir:
    bartın
    akıcı ve anlaşılır bir anlatım olmuş.tecrübelerine bizide ortak ettiğin için teşekkürler.
     
  14. SEMU

    SEMU MURAT

    Yaş:
    36
    Mesajlar:
    93
    Şehir:
    İSTANBUL
    Tebrik ederim gerçekten çok güzeller. Ben açıkcası amatör acemi bir balıkçı olarak bu kadarını herhalde rüyamda görürüm :) öncelikle şu kalama olayını öğrenmem lazım. Çünkü senden 3 gün sonra kayınçom ile 1 ispari 1 eşkina tututuk 2 tane de çekerken kaçırdık belki kalama olayını bilseydim kaçırmazdım. Neyse zamanla öğreneceğiz. Avın bol olsun ratgele....
     
  15. YEKTA

    YEKTA YEKTA

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    120
    Şehir:
    KOCAELİ
    En İyi Avı:
    2,5 kırlangıç
    çanakkalede kıyamet gibi tuttum bu sene resim çekmek aklımın ucunddan geçmedi

    seneye çekeriz rast gele hepnize
     
  16. huskynight

    huskynight engin

    Mesajlar:
    64
    Şehir:
    istanbul / Tuzla / Düzce
    takım hakkında

    Selam Burak

    Yapmış olduğum takım hakkında biraz daha bilgi verebilirmisin lütfen var ise eger resmi yok ise ben bir acemi olarak nasıl yaptıgını anlatırsan bende senin takımını yapmayı istiyor ve ince teknikler var ise onlarıda söylersen sevinirim Ben TUZLA da oturuyorum bu zamanda çıkar mı ?
     
  17. HalilUslu41

    HalilUslu41 Halil USLU

    Yaş:
    25
    Mesajlar:
    5
    Şehir:
    Darıca/ Kocaeli
    Favori Kamış:
    Albastar- 3281 Aries
    Favori Makine:
    Albastar Tiger
    En İyi Avı:
    Kırlangıç 4 Kg
    Harika balıklar harika anlatım. Tebrikler
     
  18. mexelina

    mexelina emre

    Mesajlar:
    130
    Şehir:
    kocaeli-darica
    Favori Kamış:
    shimano catana 10-30
    Favori Makine:
    okuma trio s
    En İyi Avı:
    lüfer,mırmır,kefal,eşkina,izmarit,istavrit ...
    Aciklamalar cok guzel masallah...
    Bunlari eksiksiz uygularsak 2 -3 nokta daha kaliyor.
    1- mera : kimse burda cok balik var demez.herkes arayacak..

    2-zaman: kader-denk noktasi.en verimli aylar soylenebilir.bilen varsa bekliyorum.

    3-kismet:eek:da kimsenin elinde degil bence.
     
  19. alpacino

    alpacino HAKAN

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    54
    Şehir:
    İSTANBUL
    Tam bir tecrübe ve bilgi paylaşımı bu yazıyı bi kaç sene öncede okumuştum ama ne zaman karagöze niyetlensem tekrar tekrar okuyorum emeğine sağlık